Burmistrz Myśliborza zaprasza na bezpłatne szkolenie pn.: „Prawo Zamówień Publicznych dla Wykonawców”, które odbędzie się dnia 30 czerwca 2021 roku w godzinach 9.00 - 15.00 w sali konferencyjnej przy ul. 1 Maja 19 w Myśliborzu.
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom i zgłaszanym problemom przygotowaliśmy kompletną ofertę szkolenia, która ma na celu przybliżenie Państwu najważniejszych zagadnień związanych z procesem ubiegania się o zamówienia publiczne.
Podczas szkolenia omawiany będzie szereg zagadnień, które mają bezpośrednie przełożenie na prawidłowy proces przygotowania i składania ofert postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Szkolenie składać się będzie z dwóch części: pierwszej, gdzie omówiona zostanie merytoryka i drugiej części praktycznej, po której będzie można skonsultować się z Wykładowcą.
Wykładowca: Zygmunt Kopacz - Wiceprezes Zarządu Open Nexus. Wieloletni trener i praktyk zakupowy. Specjalizujący się w technicznych aspektach zamówień publicznych i elektronicznego procesu ofertowania. Uruchamiał platformy w największych polskich firmach oraz u zamawiających. Posiada 12 letnie doświadczenie w zakresie zakupów korporacyjnych oraz zamówień publicznych.
Szczegółowe informacje uzyskać można w Centrum Usługowo Doradczym Euroregionu Pomerania w Myśliborzu, tel. 95 746 02 78. Osoby do kontaktu: Marta Trzeciak, Wioletta Urban.
W celu rezerwacji miejsca dla Państwa instytucji prosimy o potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu do 25.06.2021 r. na adres e-mail: cud.umig@mysliborz.pl za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego.
PROGRAM SZKOLENIA PN.: „PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DLA WYKONAWCÓW” - 30.06.2021 r.
1. Kluczowe zagadnienia związane z procesem ubiegania się o zamówienie. Kryteria kwalifikacji.
2. Dowodowe kryteria przedmiotowe i podmiotowe.
3. Rodzaje i formaty podpisów.
4. Prawidłowe złożenie podpisu.
5. Aspekty techniczne wpływające na podpisywanie.
6. Dozwolone formy plików.
7. Proces składania ofert na platformie.
8. Proces zadawania pytań w postępowaniu.
9. Przesłanki odrzucenia ofert oraz unieważnienie postępowania.
10. Panel dyskusyjny.
Jeśli jest tak możliwość prosimy o zabranie własnych laptopów.
Sekretarz Gminy
Katarzyna Królak