Burmistrz Myśliborza zachęca sołectwa do udziału w konkursie organizowanym przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego „Granty Sołeckie 2021”. Konkurs jest skierowany do wszystkich gmin reprezentujących sołectwa z terenu Województwa Zachodniopomorskiego.
Celem Konkursu jest wspieranie rozwoju demokracji lokalnej i społeczeństwa obywatelskiego oraz wzmacnianie tożsamości i integracji społeczności lokalnej
z inicjatywy sołectw w Województwie Zachodniopomorskim.
Nagrodą w konkursie jest możliwość otrzymania pomocy finansowej w wysokości 10.000 zł na sfinansowanie zgłoszonego do realizacji projektu. Maksymalna wartość projektu nie może przekroczyć 25.000 zł. W konkursie zostanie wyłonionych 180 Gmin (laureatów konkursów), przy czym z danej gminy wyłonionych może być maksymalnie 2 laureatów (sołectwa).
Zgłoszenia konkursowe mogą zawierać wyłącznie projekty zaproponowane
do realizacji przez sołtysów danej gminy, przy czym dla jednego sołectwa można złożyć w Konkursie tylko jedno zgłoszenie konkursowe i na jeden projekt. Projekt zgłoszony do Konkursu musi mieć charakter wyłącznie inwestycyjny,
a jego trwałość musi wynosić minimum 1 rok.
Nabór elektroniczny wniosków do konkursu poprzez generator wniosków „Witkac” trwa od 12 lutego do 12 marca 2021 roku.
Warunkiem udziału w konkursie będzie – oprócz zgłoszenia elektronicznego dokonanie zgłoszenia konkursowego także w wersji papierowej, zawierającej podpisy Burmistrza, Skarbnika Gminy i Sołtysa Sołectwa, które to zgłoszenie należy złożyć w:
Kancelarii Urzędu Marszałkowskiego
Województwa Zachodniopomorskiego
ul. Korsarzy 34, 70-504 Szczecin
do dnia 26 marca 2021 roku (decyduje data stempla pocztowego)
Zasady organizacji konkursu określa Regulamin konkursu (załącznik poniżej). Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej pod adresem: http://www.grantysoleckie.wzp.pl/granty-soleckie-0 oraz w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu w Wydziale Inwestycji i Planowania Przestrzennego.