Burmistrz Miasta i Gminy Myślibórz informuje, że Gmina Myślibórz planuje wystąpić do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
z wnioskiem o dofinansowanie zadań z zakresu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest, planowanych do realizacji w roku 2018.
Do dofinansowania mogą zostać zgłoszone zadania realizowane na obiektach, których właścicielami są: jednostki samorządu terytorialnego, osoby fizyczne, jednostki sektora finansów publicznych, fundacje, kościoły i związki wyznaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie mieszkaniowe, Rodzinne Ogrody Działkowe z uwzględnieniem przepisów dotyczących pomocy publicznej. O dofinansowanie zadań nie mogą ubiegać się przedsiębiorcy (w tym rolnicy prowadzący działalność gospodarczą).
Dofinansowaniu podlegać będą koszty demontażu pokrycia lub wyrobów zawierających azbest, transportu odpadu niebezpiecznegoz miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwienia oraz koszty unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest, poniesione po dacie złożenia przez Gminę wniosku do WFOŚiGW w Szczecinie o dofinansowanie zgłoszonych zadań. Dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych z wykonaniem nowego pokrycia dachowego.
W związku z powyższym, proszę o składanie wniosków o udzielenie dofinansowania na:
1) demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest,
2) transport i utylizację wyrobów zawierających azbest,
w Urzędzie Miasta i Gminy w Myśliborzu, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1,
74-300 Myślibórz, w terminie do dnia 16 kwietnia 2018 r.
Formularz wniosku można pobrać w tut. Urzędzie w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (pok. 114, parter) lub ze strony internetowej www.bip.mysliborz.pl (zakładka: Azbest) (kliknij tutaj)
Szczegółową informację o naborze wniosków można uzyskać pod numerem telefonu 957479174 lub bezpośrednio w tut. Urzędzie w Wydziale Gospodarki Komunalnej
i Ochrony Środowiska (pok. 114, parter).