Burmistrz Myśliborza zachęca sołectwa do udziału w konkursie organizowanym przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego „Granty Sołeckie 2020”. Konkurs jest skierowany do wszystkich gmin reprezentujących sołectwa z terenu Województwa Zachodniopomorskiego.
Celem Konkursu jest wspieranie rozwoju demokracji lokalnej i społeczeństwa obywatelskiego oraz wzmacnianie tożsamości i integracji społeczności lokalnej z inicjatywy sołectw w Województwie Zachodniopomorskim.
Nagrodą w konkursie jest możliwość otrzymania pomocy finansowej w wysokości 10.000 zł na sfinansowanie zgłoszonego do realizacji projektu. Maksymalna wartość projektu nie może przekroczyć 25.000 zł. W konkursie zostanie wyłonionych 180 Gmin (laureatów konkursów).
Zgłoszenia konkursowe mogą zawierać wyłącznie projekty zaproponowane do realizacji przez sołtysów danej gminy, przy czym dla jednego sołectwa można złożyć w Konkursie tylko jedno zgłoszenie konkursowe i na jeden projekt. Projekt zgłoszony do Konkursu musi mieć charakter wyłącznie inwestycyjny, a jego trwałość musi wynosić minimum 1 rok.
Nabór elektroniczny wniosków do konkursu poprzez generator wniosków „Witkac” planowany jest w terminie od 14 lutego do 13 marca 2020 roku.
Warunkiem udziału w konkursie będzie – oprócz zgłoszenia elektronicznego dokonanie zgłoszenia konkursowego także w wersji papierowej, zawierającej podpisy Burmistrza, Skarbnika Gminy i Sołtysa Sołectwa, które to zgłoszenie należy złożyć w:
Kancelarii Urzędu Marszałkowskiego
Województwa Zachodniopomorskiego
ul. Korsarzy 34, 70-504 Szczecin
do dnia 20 marca 2020 roku (decyduje data stempla pocztowego)
Zasady organizacji konkursu określa Regulamin konkursu (załącznik poniżej). Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej pod adresem: http://www.grantysoleckie.wzp.pl/o-konkursie-2 oraz w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu w Wydział Inwestycji i Planowania Przestrzennego.